torsdag 25 augusti 2011

2011-08-25

Mitt i veckan
Det har inte hänt så mycket sedan igår. Jag körde ett cykelpass på kvällen som så när tog knäcken på mig - jag var totalt slut efteråt. Min kondition är inte så bra som den var före sommaren och jag gissar också att graviditeten faktiskt gör sitt till, även om den inte märks mycket utåt än så länge. Men det lär väl komma så småningom.

Annars hade vi en lugn kväll och det lär bli samma sak idag, fast idag är det body pump som står på schemat för mig. Så länge som jag mår bra och inte har ont eller något känns konstigt så kommer jag att träna precis som vanligt - jag tror att det som känns bra är bra.

Det är en hel del att göra jobbet nu, vilket i och för sig är bra - det gör att tiden på kontoret går lite fortare. Jag har fortfarande inte hört ett ljud från mina föräldrar, och det är som vanligt: pappa hör inte av sig oavsett och mamma har väl SL att tänka på i stället. Så är det - alla familjer är inte perfekta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida