onsdag 24 augusti 2011

2011-08-24

Lugn och ro
Nu har jag mycket att göra på jobbet, och jag gör det, men jag brinner inte för det. Det är inte stimulerande och det är för mycket ljud och störande moment, prat överallt, för att jag ska kunna koncentrera mig.

Igår berättade jag för TA att jag är gravid och han blev förstås bara glad. Men jag undrar när det ska börja synas på mig? Idag går jag in i vecka 15 och fortfarande har mitt midjemått bara ökat med fyra ynka centimeter. Vet man inte om att man ska titta efter det så kan man omöjligt se någon skillnad. Jag ska i och för sig inte klaga: det är bara skönt att kunna ha mina vanliga kläder och kunna fungera normalt i kroppen. Idag är det träning och jag hoppas ha lite mer energi än i förra veckan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida