tisdag 24 maj 2011

2011-04-24

Så mycket mer
Det är som att det brinner i mig nu. Så mycket mer som vill ut, så mycket som vill komma fram. Jag har så mycket mer att ge än det här. Det är som att jag bara sitter här och utnyttjar en bråkdel av all den potential jag vet att jag har. Jag måste bara hitta rätt sammanhang och jag tänker och tänker och fler och fler saker faller på plats, börjar hamna rätt.

Jag längtar efter kreativitet, efter skaparkraft, efter inspiration och utbyte av andra. Jag längtar efter något som ger mervärde, något som ger glädje och kraft och lycka i det långa loppet. Visst måste det finnas där, någonstans? Jag vill så otroligt mycket med mitt liv och det känns som att det hela tiden är något som håller mig tillbaka, något som jag inte kan definiera riktigt ännu. Livet kan vara så underbart, det vet jag ju! Och alla människor har något att ge - även jag. Jag är fantastisk liksom alla andra och det handlar bara om att släppa fram all den potential som jag äger, som finns inom mig. Snart är jag där! Varje resa börjar med ett steg och det är här jag börjar min nästa vandring.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida