måndag 16 maj 2011

2011-05-16

En riktig stjärna!
I helgen såg jag en konsert med den oförlikneliga Lady Gaga, filmad på Madion Square Garden i New York. WOW säger jag bara! Att hon är en lysande artist visste jag redan, men nu fick jag verkligen se hennes talang som sångerska och musiker. En helt otrolig röst, hon spelar piano som en riktig virtous, dansar, agerar och ger verkligen precis allt konserten igenom. Jag är grymt imponerad av henne och nästa gång hon dyker upp här i Stockholm kanske jag ska försöka knipa åt mig en biljett faktiskt! Bäst av allt från konserten var nog en kort snutt där Lady Gaga och hennes tre körtjejer à capella sjunger hiten Born This Way i fyra stämmor. Helt enkelt lysande!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida