onsdag 11 maj 2011

2011-05-11

Att våga sin dröm
Åh, ju mer jag tänker på det, desto mer känner jag det: ja, det här är det jag vill göra! Jag älskar ju inredning - det är något jag verkligen brinner för. Vackra saker, harmoni, skapa underbara miljöer att vistas i. Det är något jag vet att jag kan och något jag skulle vilja ägna mig åt på heltid. Hur gör man? Hur kommer man dit? Ska jag börja med att läsa kurser i inredning? Eller räcker det med att bara säga "jag är bra på det här, anlita mig!"?

Jag kan se mig själv i en vacker butik med kläder och fina saker. Sånt som gör mig glad, lugn och får mig att må bra. Jag kan se mig själv arbeta med inredning på uppdrag av andra. Kanske kombinera med blommor? Det vore fantastiskt att ha den möjligheten och jag vet att jag skulle bli bra på det. Tänk om jag skulle våga språnget. Ju mer jag tänker på det, desto mer verkligt känns det. Tänk om jga faktiskt skulle...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida