torsdag 5 maj 2011

2011-05-05

Bra gjort av mig!
Idag är jag faktiskt lite nöjd med mig själv, nöjd med att jag har sagt ifrån. Jag har skrivit mail till den hemska säljaren på Eniro och bett att få en ny kontakt framöver, och har också förklarat klart och tydligt varför: jag som betalande kund är innerligt less på att bli behandlad som skit av dem och de borde lära sig ett och annat om innebörden av kundvård. Jag har skrivit samma sak till kundombudsmannen och hoppas på svar där.

Dessutom har jag sagt ifrån till en person på Facebook, en kille som jag var förtjust i för ett antal år sedan. Killen ifråga visade sig vara en feg, lögnaktig skithög som jag är så glad att jag slapp ifrån. Jag vill helt enkelt inte ha minsta lilla med honom att göra någonsin igen, men eftersom vi har gemensamma vänner från mitt förr-förra jobb har jag sett att han numera finns på Facebook. Idag fanns en "friend request" från killen till mig och jag kände mig mer än nöjd när jag fick nöjet att klicka på "nej tack" till hans förfrågan. Seriöst, trodde människan verkligen att jag skulle säga ja och vilja vara vän med honom igen? Han har verkligen inte förstått mycket och hans självinsikt är obefintlig, men det förvånar mig inte heller.

Det här är bra triggning till kvällens aktiviteter, jag kommer ha fullt upp och det ska gå bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida