fredag 11 februari 2011

2011-02-11

Konstigt
Igår när jag gick från träningen såg jag att SS hade ringt utan att lämna meddelande. Idag ringde jag tillbaka och vi pratade en stund. Det kändes konstigt. Hon lät som vanligt, som att ingenting hade hänt, men själv kände jag mig skum och visste inte riktigt vad jag kände. SS pratade om att det skulle vara så roligt att träffas snart eftersom det var så länge sedan och jag tänkte bara att jo, det var länge sedan och det finns en anledning. Jag svarade egentligen varken ja eller nej utan drog ut på det och sa att vi kan väl höras längre fram, det är mycket nu kommande tiden. Jag vet inte om jag vill träffa henne. Hon har betett sig så extremt illa och hon förstår det inte ens själv. Vad känner jag? Ingen aning. Förvirring, mest av allt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida