måndag 31 januari 2011

2011-01-31

Vårnytt
En hel dag på jobbet är segt som kola. Jag är så trött så jag nästan ser dubbelt och får inte mycket gjort idag kan jag säga. Många mail att gå igenom är det, men jag känner mig ändå inte stressad utan tar det som det är.

Det är fortfarande vinter ute, men det känns på något sätt redan nu att våren är på ingång och med den kommer inspiration till att uppdatera garderoben. Mexx har plagg i den där jättevackra kungsblå färgen som jag vet att jag passar i - nästan så jag måste titta lite närmare på dem vid tillfälle. Och hos Lindex har jag sett godbitar som ett flätat skärp (just vad jag har letat efter), en fin vit kofta som jag aldrig kan få för många av, och inte minst en mörkblå sommarjacka. Om den är lika fin i verkligheten som på bild så blir det definitivt ett köp för min del. InWear ger jag inte mycket för numera, efter deras katastrofalt dåliga bemötande vid min beställning vid nyåret, men den randiga klänningen är en godbit ändå. I dyraste laget för min budget, men fin i alla fall!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida