onsdag 21 juli 2010

2010-07-21

Några höstfavoriter
Igår fick jag hem HM's höstkatalog. Där fanns inte någon uppsjö av intressanta saker men några godbitar hittade jag i alla fall: en svart långkofta som jag har letat efter länge, en lila cardigan - jag ska ju ha mera färg i min garderob! - en svart tröja med lite puffärm, inte för mycket för det blir inte bra, och ett par röda ballerinaskor. Nu har jag ju egentligen mer än tillräckligt med skor och koftor, men tja, vissa saker är helt enkelt väldigt användbara, så är det!

Naturligtvis blir det säkert en del shopping i London också. Jag ska egentligen inte leta efter något speciellt, men springer jag på en fin stickad klänning i svart eller någon annan färg så tackar jag inte nej. Likadant om jag av en händelse skulle råka hitta ett par guldfärgade loafers... och... ja, det finns alltid plats för lite till i garderoben! Jag ser fram emot London!

Vi har kommit lite längre i vår semesterplanering som tur är. Det blir vandring kring Jämtlandstriangeln, som jag tror kommer bli jättefint och alldeles lagom långt för den tid vi har på oss. Vi får ju räkna med ett par dagar bara för att resa fram och tillbaka också. När det gäller bröllopsresan direkt efter bröllopet så lutar vi just nu åt Irland. Vi har alltså inte bokat någon resa och det är exakt en månad kvar idag, bortsett från allt annat vi har att göra. Puh. Jag visste att det skulle bli så här och ändå är det precis där vi är nu. Inte bra alls och vi måste verkligen lägga på ett kol för att få ihop allt i tid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida