onsdag 21 juli 2010

2010-07-21

Exakt en månad
Idag, om exakt en månad, står jag och U uppklädda och fina - och säkert jättenervösa - i full färd med att bli fotograferade på bröllopsdagen. Det är inte klokt. En månad kvar bara!

Jag vet att alla välorganiserade och superduktiga brudar och brudgummar är klara med varenda förberedelse sedan länge. Det är inte vi. Vi har massor kvar att göra men av någon märklig anledning har jag ändå en känsla av att vi faktiskt kommer hinna. Hur det ska gå till har jag i och för sig ingen aning om, men på något sätt går det bara. Det är så. Det kommer att bli bra, jag tror det!

När det gäller vår lilla bröllopsresa står Irland just nu högst upp på min lista. Irland är sagolikt vackert - jag reste runt där med MD för några år sedan och förälskade mig i naturen och alla underbara trevliga hjälpsamma människor som vi mötte överallt. Jag lovade mig själv att absolut komma tillbaka! Frågan är nu om U är lika såld på idén eller om han vill något annat. Jag har tittat efter flygbiljetter och det finns i princip ingenting kvar, så vi har inte mycket betänketid att spela på. Är det något vi kan falla på så är det det, att vi inte tar beslut tillräckligt snabbt - så som det brukar vara i vårt fall.

En månad kvar bara. Sedan är vi man och hustru - otroligt! Det är då det börjar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida