fredag 2 juli 2010

2010-07-02

Sommarshopping
Japp, det är sommarreor för fullt nu och jag är lika shoppingsugen som vanligt. Jag var däremot inte ett dugg sugen på att träna igår, men jag gick ändå och det gick bra så jag är nöjd med att jag tog mig iväg i alla fall. Alla muskelgrupper gick bra och jag kände mig stark.

På vägen till bussen hem slank jag in på In Wear och hittade en härligt somrig kjol som jag slog till på. Den blir perfekt en sommardag med bara en enkel vit topp till! Jag har dessutom länge sneglat på den fina pärlhalsbandet från Dogeared, inte på rea men det är så fint och klassiskt så jag skulle gärna slå till på det ändå.

Idag är det åter hemarbete som gäller och anledningen är att jag ska göra en ny tur ut till Täby för att förhoppningsvis kunna hämta hem en perfekt passande brudklänning. Jag håller tummarna - jag är osäker på om det verkligen räcker med att ta ut så lite som sömmerskan har gjort men vi får se. Det är åter en varm, varm dag så jag misstänker att vad jag än sätter på mig så känns det som ett korvskinn!

I kväll blir det utgång, after work med JP och PR på härliga Josefina som är min klara favoritställe när jag går ut på sommaren. Efter det ligger helgen ganska öppen - U har pratat om någon båttur med US så vi får se vad det blir. Skönt, jag längtar till helgen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida