onsdag 23 juni 2010

2010-06-23

Två dagar kvar
Om två dagar är det midsommarafton och om två dagar går sista svarsdagen till vårt bröllop ut. Igår när vi tittade igenom listan var det ungefär hälften som hade svarat. Tja, vad ska man säga? Jag tror att en del av dem som inte har svarat ännu tar för givet att vi fattar att de ska komma. En del kommer inte att dyka upp och de kanske inte bryr sig om att svara på grund av det. Andra - ja, de har väl bara glömt. Vem vet. Jag minns vid mitt förra bröllop med RL 2003, då precis som nu fick jag aldrig något svar från PH. När jag frågade henne om hon skulle komma svarade hon att hon trodde att jag förstod att hon skulle komma så att hon därför inte behövde svara. Så kan man också se det. Men det är ju helt klart bättre och enklare för mig och U om folk bara helt enkelt hör av sig så man vet och slipper sitta och ringa runt. Ja ja, sånt är livet!

Träningen igår gick bra, men jobbigt var det. Jag körde styrketräning vid Fridhemsplan och kände mig stark och duktig efteråt. Det blev en enkel middag och sedan körde vi på med sånt som måste fixas - betala räkningar, maila CB om catering och lite andra festarrangemang, fundera över packningen till Skåne i helgen. Vi åker iväg i morgon bitti och är borta till söndag men efter det är det vanliga jobbveckor hela tiden fram tills min semester börjar i slutet av juli. Vardag igen, fast åtminstone sommarvardag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida