torsdag 8 april 2010

2010-04-08

Beslut
Nu har jag bestämt mig: det blir rött guld i mina ringar. Vitt guld har som sagt alltid känts liiite för färglöst, även om det för all del är himla snyggt också. Idag slank jag in på NK's fina juvelsalong på lunchen (tänk att få jobba där!) och pratade med en trevlig expedit som hjälpte mig på traven i beslutet. Jag provade mina kombinationer i vitt och rött guld och velade (fast i natt drömde jag faktiskt att jag bestämde mig för rött). Expediten erbjöd sig att prova ringarna på sig själv så att jag lättare kunde se dem på håll och så fort hon fick dem på sig såg jag direkt att ja, rött blir det. Snyggare, varmare, mer färg. I like. Rött guld it is - och jag är nöjd!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida