torsdag 1 april 2010

2010-04-01

... eller rött guld?
Jag blir galen på mig själv. Det är ingen aprilskämt det här men åh, jag kan verkligen inte bestämma mig!! Igår när jag kom hem började jag prova mina gamla vigsel- och förlovningsringar som är enbart i rött guld för att se hur det ser ut. Det är ju hur snyggt som helst att ha enbart en färg också och jag tror fortfarande att om jag inte redan hade kört "min" kombination så hade jag nog valt den nu också. Så snyggt, så tidlöst, så jag! Förra gången när jag skulle välja vigselring visste jag precis vad jag ville ha. Det fanns ingen tvekan, jag valde det och det blev perfekt. Nu är det ett ständigt velande med ständigt nya idéer som måste testas. Och sedan funderas på, och funderas på, och funderas på. Pust. Någon gång ska jag väl bli klar.

Gårdagens träning gick otroligt bra. Sjukt jobbigt var det, jag var precis slutkörd efter passet, men åh så skönt, så roligt, så bra träning. Sånt vill jag göra varje dag.

Idag är det halvdagsjobb och sedan ledigt, som ändå kommer att innebära mycket att göra. Idag ska vi iväg till Ikea för att titta på deras bokhyllor en gång till. Blir det inte någon av dem så blir det varianten från Stalands. Vidare måste vi fixa till vår bil på något sätt. Det är något som skramlar (och jag som verkligen inte är någon bilexpert) och som vi måste försöka komma fram till vad det beror på. Förutom det här kommer helgen att bjuda på lunch hos mina föräldrar, middag hos AP, fika här med C och Ö och SL och besök hos SS. Dessutom spanskastudier, bröllopsplanering och förhoppningsvis någon skön utflykt med lite miljöombyte också. Ja, fullt upp är det...

1 kommentarer:

Blogger Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad jag har missat hos dig, förlåt vännen....Ringar ja, det är inte lätt....Jag har alltid haft rödguld men har bytt till vitguld och är såååååå nöjd. OBS att jag har gjort om mina vigselringar 3 ggr. Har ringfnatt och det är nog inte sista.
Kramkram Anne

1 april 2010 kl. 23:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida