onsdag 3 mars 2010

2010-03-03

Lite bättre
Några timmar senare och min oro är någorlunda stillad nu. Mötet med min chef gick bra, som alltid - han är nog en av de mest positiva människor jag känner - och han blev förvånad över det jag berättade om informationen från marknadschefen i Schweiz. Han kände inte till något om det och trodde med all säkerhet att jag inte alls behövde vara orolig för något.

Dessutom har jag hunnit med konsultationsbesöket hos tandläkaren. Hans förslag är att sätta fasader på sex framtänder i överkäken - de tänder som jag stör mig mest på eftersom deras form och placering är helt uppåt väggarna. Vidare skulle vi kunna göra en blekning av tänderna som syns, framtill och i början av sidorna, men han tyckte egentligen inte att mina tänder var särskilt mörka. Jag antar att det syns mest i mina egna ögon, men kanske är det tillräckligt. Priset för hela härligheten skulle hamna på omkring 32 000 kronor - helt sjukt mycket pengar men jag ska ändå allvarligt överväga det. Det är just inför mitt bröllop som det här har blivit extra viktigt, tror jag - jag skulle så oerhört gärna vilja kunna se tillbaka på våra bröllopsbilder och känna att jag är vacker helt och fullt, och tro mig - den känslan är allt annat än självklar i min värld.

På lördag har U planerat sin årliga skridskotur med hamburgergrillning, lite av hans grej som han brukar bjuda in diverse människor till varje år. Jag åker inte skridskor - ännu i alla fall - så det är inte för mig, utan jag är i stället sugen på en dag på stan - det var länge sedan jag sist tog mig tid till det. Jag skulle vilja kolla in de fina skorna från Vagabond och dessutom ett par jeans från Lindex, som jag har testat förut och som faktiskt passar mig. Dessutom vill jag titta vidare efter lampor och kanske något mer, det finns som sagt lite att göra i lägenheten och det är saker som måste fyllas på. Många bäckar små...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida