tisdag 12 januari 2010

2010-01-12

Puh!
Jag har inte så mycket nytt att berätta idag. Måndagens arbete gick bra och efter det körde jag ett spinningpass med PA som nu är tillbaka från sin mammaledighet. Hon är lika duktig och inspirerande som alltid och jag körde så hårt att jag nästan mådde dåligt, precis som övriga i salen. När passet var slut var vi ett 50-tal cyklister som nästan låg över cykelstyrena och bara flämtade efter luft. Fasansfullt jobbigt, men en härlig känsla ändå!

Vi åt en god pastamiddag till lunch och fixade och donade lite hemma efter det. Idag är det omvisning så jag ska åka hem tidigare för att hinna förbereda och göra fint hemma. Hoppas hoppas att det räcker med två visningar, jag vill verkligen komma igång med packning och flytt nu!

Vi kom igång med vår hushållsbudget också men hann inte klart så det blir att fortsätta i kväll. Inte kul någonstans, men som sagt, it has to get done... UP försökte räkna ut hur mycket han shoppar kläder för varje år men själv föredrar jag att inte ens tänka på det. Hu. Läskiga summor antagligen. Just nu är jag grymt sugen på en ny svart stickad klänning. Jag vet inte vad det är med stickade klänningar men de är liksom da shit för mig. Alltid snyggt och alltid bekvämt, som att gå runt i myskläder på jobbet. Idag har jag på mig mina svarta jeans som jag fyndade på rean i förra veckan. Jag känner redan nu att de kommer att bli en favorit - bara storlek 38 och de sitter perfekt, jag känner mig smal och snygg i dem! I like!

Nej nu är det dags att jobba vidare igen... there's always more to be done.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida