torsdag 10 december 2009

2009-12-10

Tröttast
Det blev en lång arbetsdag igår och med andra ord ingen träning då heller. UP satt i möte med en påtänkt mäklare när jag kom hem och troligen blir det henne vi väljer för att sköta vår försäljning. Enligt henne hade vi inte så mycket vi behöver göra inför visning och fotografering, men jag känner mig ändå jättestressad. I mina ögon är det hur mycket jobb som helst innan vi är redo för en visning. Jag måste prata med RL om att lämna över katterna till honom snart.

Kvällen försvann på något sätt, jag strök lite, vi åt en snabb middag, fick inte så mycket gjort egentligen. Jag antar att man inte kan jobba jämt! UP tittade i alla fall äntligen igenom våra tänkbara bröllopsfotografer och vi är överens om vem vi har som förstahandsval. Jag ska ringa henne i morgon och se om vi kan boka ett möte.

Idag är jag trött på gränsen till medvetslös. Jag har möte hela dagen och hoppas bara att tiden ska gå fort. I morgon tänker jag jobba hemifrån. Jag måste få vila någon gång.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida