fredag 20 november 2009

2009-11-20

En helt ny värld
Jag läser mycket inredningsbloggar nu och något jag är helt fascinerad över är hur många det finns. Sverige är fullständigt nedlusat av kvinnor i min egen ålder som bor i stora fantastiska hus på landet med sina familjer och som älskar att inreda i vitt, shabby chic-stil. Jag gillar det också och min dröm är att kombinera inredning med nytt, stramt, vitt tillsammans med det lantliga vita, lite slitna.

Men alla dessa bloggar! Inte visste jag att det fanns en hel värld av dem och att de alla på något sätt är så lika, som besläktade. Många av de kvinnor som skriver dessa bloggar driver dessutom små butiker där de säljer saker med gammal touch. Fascinerande. En helt ny värld för mig, verkligen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida