torsdag 19 november 2009

2009-11-19

Jag är bäst!
Jag höll min presentation på dagens personalinfomöte och det gick bra även om jag glömde bort en del jag hade tänkt säga - men det visste ju bara jag så det gjorde inte så mycket ändå. Men sedan kom den stora överraskningen - JAG har belönats med utmärkelsen Sixellence Award som är ungefär som att bli utsedd till månadens medarbetare. Jag fick massor av beröm för mitt arbete med våra olika event och inte minst förra veckans innebandyturnering, och dessutom nämndes mitt arbete med hemsidan och re-brandingen av hela företaget som jag har genomfört under året. Jag är så otroligt glad och stolt över det här eftersom det kom så oväntat! Min chef TA kom och gratulerade efteråt och han såg så nöjd och glad ut när vår VD läste upp utmärkelsen så jag är säker på att det var han som nominerade mig. Så roligt, det här lyfte verkligen min dag! Nu känns jobbet roligt igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida