fredag 14 augusti 2009

2009-08-14

Nja
Nej, man blir inte rik av att jobba. Mitt lönesamtal gick bra på så sätt att TA i stort sett inte hade något negativt att säga. Han är nöjd med mitt jobb och hoppas att jag ska ta en större ledarroll framöver så vi har i alla fall samma mål med min tjänst. Men trots det blev min löneökning inte mer än ynka 713 kronor, 2,3 % som är standardökningen. Jag kan inte påstå att jag är nöjd med det, tvärtom. Riktigt besviken blev jag faktiskt. Jag hade helt klart väntat mig mer än så. Så kul var det.

Jag tappade jobblusten lite efter det och satte mig och tittade efter festlokaler i stället. Jag hittade ett toppenförslag, Carlshälls gård på Långholmen i Stockholm. Den ligger jättefint alldeles vid vattnet och skulle nog fungera bra för oss. Jag får se vad UP tycker och om den är ledig på rätt datum också. Det blir som det blir.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida