onsdag 12 augusti 2009

2009-08-12

Under fullmånen
Tisdag den 4 augusti friade UP till mig på stranden i Jambiani i fullmånens sken. Han talade om att jag har fått honom att upptäcka platser i sitt hjärta som han inte visste fanns och att jag har fått honom att förstå hur mycket man kan älska någon. Han sa att han ville gifta sig med mig och hoppas att jag vill det också. Och det vill jag ju, mer än något annat.

Att UP friade till mig var oväntat - jag har hoppats på det men hade slutat tro att det skulle hända. Och då gjorde han det, ändå. Vi räknar oss som förlovade från den 4 augusti. Vi har inte sagt något ens till våra familjer ännu. Vi vill passa på när vi kan träffa dem tillsammans. Men det är roligt att se UP - så glad och stolt när han kallar mig för sin fästmö. Vi pratar bröllop i slutet av augusti nästa år. Jag tror att det kommer att bli sagolikt, perfekt, underbart. Äntligen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida