tisdag 16 juni 2009

2009-06-16

Huvudvärk
Idag fyller pappa 70 år!

Igår var den första måndagen på länge som jag inte hade bokat in träning. Vi skulle ha sommarfest på jobbet så jag valde att prioritera det i stället. I verkligheten blev det varken eller. Jag fick migrän på eftermiddagen och fick avboka festen och åka hem i stället - dålig tajming och mycket tråkigt men det är sånt som händer. UP kom hem samtidigt som mig och vi åt middag och satt resten av kvällen och jobbade vidare med Tanzania. Det börjar klarna mer och mer och den viktigaste punkten att få klart nu är flygbokningen. Jag ska gå förbi Ethiopian Airlines på lunchen idag för att se om de kan hjälpa oss med vår specialare och sedan är vi nästan klara.

Jag har bokat in cykelträning idag för att kompensera för passet jag missade igår så jag hoppas att komma iväg. Huvudvärken börjar komma tillbaka nu så vi får se hur det blir. Annars kanske jag kan köra en stavträning i kväll åtminstone. Jag behöver verkligen röra på mig nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida