tisdag 26 maj 2009

2009-05-26

Mardrömmar
Gårdagen fick en trevlig avslutning. Efter ett överjävligt träningspass hämtade UP upp mig och vi åkte ut till Djurgården. Vi promenerade en bit och hamnade sedan på Ulla Winblad, där vi satt på uteserveringen och åt en god middag och pratade om livet. Efter middagen gick vi en sväng förbi Josefina, som var nästan tomt, och åkte sedan hem och åt efterrätt - rabarberpaj med vaniljsås.

Jag har försökt hålla tankarna borta från katterna och Tanzania, men det är svårt. I natt drömde jag mardrömmar om bergsbestigningen och jag är så stressad att jag knappt vet vad jag heter med tanke på allt som är kvar att fixa. Katternas boende i sommar är prio 1 för om inte det löser sig kommer resan inte att bli av överhuvdtaget. Så enkelt är det. Jag vet inte om RL har gjort någon större insats för att få tag i ett hem men jag misstänker dessvärre att han inte har lyft ett finger. Vi är alldeles för sent ute för att hitta en lösning nu, tyvärr, och tiden springer ifrån oss. Hur gör man??

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida