fredag 23 januari 2009

2009-01-23

Skitvecka
Ingen kommer att vara gladare än jag när den här veckan är över. Det verkar som att ingenting fungerar nu. På jobbet är det bara strul, strul, strul. Jag har massor att göra men bara krångeluppgifter, saker som tar massor av tid och som är allt annat än roliga att hålla på med. Nästa vecka är det kick-off och jag skulle göra vad som helst för att slippa tänka på den en sekund till.

Igår kväll hamnade jag och UP i ett tråkigt gräl. Det blir after work med Kroatiengänget i kväll och jag vill spontant inte gå dit. Det ger mig ingenting, jag tillför inget utan tycker bara att det känns ytligt och ointressant. UP kan inte förstå det utan vill så klart att jag ska gilla dem på samma sätt som han gör. Där är vi verkligen ur fas. Vi får se hur kvällen blir.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida