onsdag 17 december 2008

2008-12-17

Ingen energi
Den här vintern tar knäcken på mig. Jag kan inte minnas att jag någonsin har varit så trött som i år. Min energinivå är i botten, jag orkar ingenting, bryr mig inte om någonting, känner mig bara trött och likgiltig. UP har tur som har haft så mycket semester i år, som har varit ledig och rest bort flera gånger. I somras när vi grälade så mycket om det sa han att han behövde det för att få energi - ungefär som att jag inte hade haft det behovet också.

Jag jobbade hemma igår - jag orkade helt enkelt inte ta en dag till på kontoret. Det var skönt att vara hemma även om det blir tråkigt också eftersom man har så lite kontakt med andra. Jag tog en lunchpaus och tränade i Nacka Strand, för första gången på evigheter. Det var riktigt jobbigt och jag märker hur dålig min kondition är nu efter alla veckor av förkylningar och träningsuppehåll.

Annars har inte mycket hänt. Jag tog en ny tur till Forum Nacka igår och köpte lite julklappar från mina föräldrar till UP, samt några småsaker till mig själv. Slog in julklappar, gick ut med katterna - det ville de inte alls - och sedan blev det ännu en kväll med migrän. Om jag bara kunde bli fri från det någon gång. Jag har bokat in en massage för dyra pengar på fredag och jag hoppas innerligt att det faktiskt ska hjälpa lite.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida