tisdag 2 december 2008

2008-12-02

Dags igen
Tre dagar hann jag vara frisk innan det var dags för nästa förkylning. Det är precis samma sak som för två veckor sedan - ont i halsen, huvudet tungt som en blyklump, febrig. Härligt. Det verkar inte vara meningen att jag ska få komma i form före årsskiftet i alla fall.

Jag hade planerat träning och rensning till kvällen. Nu blev det i stället nästan ingenting alls - jag åkte hem, åt middag, satt i soffan och gjorde ingenting tills jag ryckte upp mig så pass att jag kom igång med att dammsuga och stryka kläder. Förutom det blev ingenting gjort på hela kvällen. Så kul kan det vara ibland.

1 kommentarer:

Blogger Elin sa...

Hej! Jag har heelt missat din fråga du ställde i mig blogg i september. Sorry!! Jo, spegeln är ifrån ikea. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40073891 Den kostar 799 kr. Jättefin tycker jag med...

kraam e

3 december 2008 kl. 19:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida