torsdag 27 november 2008

2008-11-27

Hemma igen!
Igår packade jag ihop katterna och mig själv och flyttade hem till min lägenhet igen - sista veckorna som är kvar innan vi flyttar därifrån för gott. Jag kan inte ens säga hur skönt det är att vara tillbaka - ha tillgång till alla mina saker, alla mina kläder och inte minst allt utrymme som jag har saknat hos UP. Att bo hos honom har gått bättre och bättre, men det går ändå inte att jämföra med min egen lägenhet. När jag väl var där igen och insåg hur skönt det var att vara tillbaka, med allt utrymme jag är van vid, så blev jag faktiskt lite orolig över hur vi ska få plats hos UP. Jag måste börja redan nu med att gå igenom varenda skåp, varenda låda för att se vad jag kan rensa ut, vad jag ska behålla och vad jag kan magasinera så länge.

Killen i Lysekil har ringt UP och talat om att vår säng troligen kommer att vara hos oss redan i slutet av nästa vecka. Det är otroligt snabbt jobbat av honom och det gör också att vi måste fokusera på UP's lägenhet lika mycket som min. Hans säng måste vara ute om en vecka och jag har ingen aning om var vi ska göra av den. Det är mycket att lösa den kommande tiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida