måndag 17 november 2008

2008-11-17

Jag har bestämt mig
I helgen tittade jag på foton från våren 2007, när jag just hade kommit tillbaka från Borneo. Jag tittade på hur smal jag var då, hur löst till och med mina favoritjeans satt, och där skapade jag mig min målbild. Så smal ska jag bli igen. Jag ska kämpa med det, jag ska träna, jag ska tänka på varje sak jag äter. Ta mindre portioner och verkligen kämpa med mig själv för att nå dit igen. Jag har redan gjort det en gång och därmed vet jag också att det är möjligt. Jag ska verkligen lyckas den här gången, och UP kommer att kämpa tillsammans med mig. Vi ska göra det här gemensamt.

1 kommentarer:

Blogger Marta sa...

jag har oxå en målvikt men jag har ganska svårt att nå den även fast jag har lyckats att gå ner 1/3 av vikten.

jag har ingen att träna ihop med, gör det lite svårare... tyvärr.

sov gott!

18 november 2008 kl. 22:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida