fredag 5 december 2008

2008-12-05

Neverending
Det känns som att jag har varit förkyld halva hösten. Hur trist som helst. Jag var igång så bra hela våren och sommaren, tränade mycket, var i toppform. Men nu - jag har knappt tränat någonting på flera veckor, förkylningen går aldrig över och aldrig hinner jag vila ut ordentligt.

Jag träffade UP på lunchen igår. Det är en fördel med att han jobbar i stan numera - han finns bara fem minuter bort och vi kan träffas nästan när vi vill. Vi gick till Jerns och köpte ett par fina vinterskor till honom och gick sedan och åt på Arirang. Men jag mådde inte bra, hade migrän, var förkyld och nästan vimmelkantig av trötthet. Maten smakade inte utan fick mig mest att må illa.

UP kom hem till mig på kvällen och jag var inte mycket piggare då. Vi tillbringade kvällen i soffan och fick inte mycket gjort - som vanligt. Det måste bli bättring. Vi har hur mycket som helst att fixa egentligen - jag måste bara hitta energin också.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida