torsdag 16 oktober 2008

2008-10-16

Jag är så bra!
Igår genomförde jag ännu ett kundevent på jobbet. I vanlig ordning gick det bra och i vanlig ordning har jag fått massor av positiv feedback från kollegorna - det pratas i korridorerna, jag får mail om hur väl genomfört allt var och om hur mycket jag måste ha jobbat med det. Det är sånt som får mig att växa massor och som gör hela jobbsituationen så mycket roligare. Vilken skillnad det är mellan olika arbetsplatser - det går inte ens att jämföra.

Jag börjar känna stress inför visningen på söndag - massor att fixa och förbereda och jag känner knappt att jag hinner någonting nu. Jag måste öka tempot helt enkelt.

TT har meddelat att hon gärna vill köpa min ena cykel och det är toppenbra - det löser ett problem för mig och jag får mer plats i förrådet. Det går framåt ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida