fredag 13 juni 2008

2008-06-13

Det jag mest behöver
Igår hade jag egentligen bokat in att ha PH på middag på kvällen. Men jag satt på jobbet under dagen och kände hur jag bara blev tröttare och tröttare och till slut sa jag till PH att vi får ta det en annan dag. Jag tränade body pump och åkte hem och hade en helt egen, tyst och lugn kväll - precis vad jag mest behövde och längtade efter. Jag åt en god middag, satt och läste, bara vilade och njöt av tystnaden och lugnet.

Jag har fått hem lappen om att mina smycken finns att hämta nu också. Det ska bli roligt att se dem, jag hoppas att de är lika fina i verkligheten som på bilderna. Inte minst ska det bli roligt att överraska UP med prinsesshalsbandet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida