onsdag 11 juni 2008

2008-06-11

Vi vann!
Igår hade jag en hemmakväll. Jag dammsugade, tvättade och strök hela min jättehög med gardiner och allt. Nu är gardinerna uppe igen men däremot har jag fortfarande inte tvättat fönstren. Det måste göras någon gång - jag måste bara hitta en tid att prioritera det.

På kvällen var det fotboll, Sverige mot Grekland. Vi vann med 2-0 genom ett lysande mål av Zlatan och ett obegripligt av Petter Hansson. En bättre början kunde vi inte fått.

Jag har fortfarande inte hört något om min smyckesbeställning från M925. Eftersom jag ska ge bort ett halsband till NM på lördag börjar jag bli lite stressad. Halsbandet kommer att skickas med rek och jag måste dels hinna få lappen om paketet hem till mig och dels hinna hämta ut det. Jag har blivit utlovad att få leveransen till i morgon men frågan är om det betyder att paketet kommer till utlämningen i morgon och sedan ska lappen postas till mig, eller om jag faktiskt ska hinna hämta ut paketet i morgon. Jag hoppas att det här inte kör ihop sig så att hela min presentidé faller. Det är nog lika bra att höra av mig och fråga ändå så vet jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida