onsdag 21 maj 2008

2008-05-21

Det går bra!
Gårdagens träning igår gick lysande! Jag kör på med min strategi om att köra lätta vikter på benen - jag får så pass mycket benträning av cykelpassen så det räcker med det. Men jag la på extra vikter på både triceps och axlar och det funkade bra även om det var tungt. Jag är så glad att det går framåt! Som jag känner mig nu skulle jag nästan vilja träna varje dag, bara för att det går så bra och är så roligt.

Hemma hade jag en ganska lugn kväll, jag åt middag och tog sedan tag i min enorma strykhög. Jag hann inte med hela högen men blev i alla fall klar med alla kläder, dukar och gardinerna till sovrummet som är på plats nu igen. De är faktiskt ljusare och finare än innan så det behövdes nog.

Med jobbet känner jag lite att jag står och stampar nu. Jag har flera längre projekt att ta tag i och det är roligt men samtidigt lite frustrerande att inte få resultat snabbare. Som alltid handlar det också om input och beslut från andra så det är bara att vänta och vänta... som vanligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida