måndag 5 maj 2008

2008-05-05

En söndag på Djurgården
Helgen har varit lugn. Det har inte hänt mycket förutom ett besök hos mina föräldrar i lördags. C kom dit också och nu är det ingen tvekan om att hon är gravid. SSH var här också så jag passade på att svänga förbi hos hennes pappa när jag ändå var i Sollentuna. Det var skönt att se henne. Livet är enkelt, hon förstår mig så väl, bättre än de flesta.

På söndagen slog sommaren till på allvar. Jag och UP sågs i stan och tog en tur ut på Djurgården. Vi la oss på en filt på en brygga och bara njöt av solen och värmen och vattnet som kluckade under oss. UP hade med sig picknick som vi dukade upp och vi avslutade med att spela kubb. Vi är extremt dåliga på kubb båda två och hann inte ens klart förrän en parkeringsvakt kom och jagade bort oss.

Efter spelet åkte vi och ställde bilen borta vid Oscarskyrkan och tog en lång promenad längs Djurgårdskanalen. Det är bra lågintensiv träning och det behöver vi båda två.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida