tisdag 22 april 2008

2008-04-22

Inget köp
Nej, det blev ingen lägenhet den här gången heller. Jag och UP var på omvisningen och tittade och tittade. Kom fram till att vi skulle bjuda. Men UP ville ha mer kött på benen, han måste prompt ringa ÅG för att höra vad hon tyckte. Som att hon skulle kunna avgöra något åt oss. Vi kom fram till vilken maxsumma vi ville gå upp till och redan innan mäklaren ens hann kontakta oss var det för dyrt. Så var det med det. Inget köp. Leta vidare bara. Och jag blir tröttare för varje gång. Ska vi aldrig komma fram?

Vi träffade SS på kvällen. Hon förändras inte - hon är alltid glad, alltid positiv och full av liv. Hon är en person som ger energi. JSk kom förbi också. Han har motsatt effekt på mig - jag litar inte på honom och märker att jag går på helspänn när han är med. Han är trevlig men inte någon jag vill ha nära mig.

På jobbet är det för mycket att göra redan. Jag vet inte hur jag ska prioritera nästan. Det ramlar in saker från alla håll och högarna växer. Jag längtar efter att få sova, efter att få komma till ro.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida