söndag 6 april 2008

2008-04-05

Underbar frihet
Jag har haft tre veckor av ljuvlig frihet nu. Jag ska alltid göra så här när jag byter jobb i framtiden - ta några veckor mellan jobben, landa, varva ner. Det är värt allt och lite till.

Tre veckor är ganska lång tid men ändå har tiden flugit iväg. Jag hade många planer men hann inte på långa vägar göra allt. Men jag är hyfsat nöjd ändå. Huvudmålen med ledigheten var att resa och det har jag gjort. Jag har tränat, tagit hand om mig själv, träffat folk lite här och där. Umgåtts med UP så mycket att vi nästan har vuxit ihop nu. Det blir väl så till slut, men det känns bra.

Snart är friheten över. I morgon börjar jag på mitt nya jobb. Jag hoppas att det ska gå bra, att jag ska trivas och hitta anledningar som får mig att vilja stanna. Det är det jag önskar mig nu. Bara få slå mig till ro lite.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida