tisdag 11 mars 2008

2008-03-11

Äntligen bättre
Igår var det träningsdags igen. En ny tjej har tagit över mitt favoritpass på måndagar men hon lyckades faktiskt överträffa mina förväntningar. Bra musik och bra drag genom hela passet. På något sätt lyckades jag dessutom toppa min dagsform bättre än på väldigt länge. Jag körde på stenhårt hela tiden och det gick verkligen bra! I slutet av passet var jag slutkörd men kände mig ändå urstark, som att jag faktiskt hade kunnat orka lite till. Äntligen går träningen på rätt väg igen! Så skönt!

Efter träningen åkte jag till UP. Vi åt middag och diskuterade boende i Barcelona. Jag har hittat ett hotell där som är billigt och har perfekt läge, mitt på Ramblas. Men UP vill avvakta lite och se vad hans kompis som bor i Barcelona kan rekommendera. Jag hoppas bara att det inte drar ut på tiden så att vi missar den här möjligheten. Det skulle vara typiskt oss på något sätt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida