tisdag 25 september 2007

2007-09-25

Dags att komma igång
Det är mycket att göra på jobbet nu. Min första egna produktlansering ska gå i morgon så jag känner mig stressad över att det ska gå bra. JS berömde faktiskt mina texter när han fick läsa dem. Sa att de var jättebra. Jag borde nästan skriva in det i min kalender, den dagen han sa att något jag gjorde var bra.

Jag körde ett spinningpass på kvällen. Det var länge sedan sist och det kändes. Riktigt tufft och jobbigt, men ändå skönt att komma igång med träningen igen. Jag ska köra body pump i kväll, med min nya strategi - lätta vikter på benen och tunga för överkroppen.

I morse var jag på möte med vår webbyrå. Mötet gick bra och det känns kul att jag själv styr projektet nu när AS är mammaledig. När jag åkte därifrån hörde jag att någon från jobbet hade sökt mig på mobilen. Jag ringde AG och hon sa att JS hade frågat efter mig massor av gånger. Jag förväntade mig nästan en utskällning när jag kom till kontoret, för att jag hade glömt att säga till honom att jag skulle på möte. Men han bara frågade hur mötet hade gått, hur status var. Inga problem. Helt otroligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida