onsdag 19 september 2007

2007-09-19

Myskatterna
Jag var på massage igår efter jobbet. Det var skönt, det behövde jag. Jag är spänd som en fiolsträng efter bara några dagar tillbaka på jobbet.

Efter massagen promenerade jag bort till R för att hälsa på honom och katterna. Gosedjuren! Så fina! Jag har saknat dem - de är perfekta för att lyfta humöret hur dåligt man än mår. R berättade hur han har det på jobbet och det känns som att det är ljusår mellan hans jobb och mitt, inställningen hos cheferna, sättet man tar tillvara på personalens kompetens och intressen. Hans företag verkar vara en förebild, precis så som det ska gå till.

Jag pratade länge med UP på kvällen efteråt. Han är full av goda råd om hur jag ska hantera jobbsituationen, men jag är så trött nu så jag orkar inte ta till mig allt han säger. Jag måste känna att jag kan något själv också. Jag kan inte bara sitta och ta emot vad andra säger åt mig att göra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida