fredag 31 augusti 2007

2007-08-31

Inte den här gången
Jag har inte gått vidare med jobbet som jag ville ha. Företaget har valt ut en person som utmärkte sig mot övriga intervjuade genom att ha betydligt längre erfarenhet. Så var det med det. Jag är besviken men livet går vidare - det är knappast det värsta som har hänt. Just nu orkar jag inte söka något nytt. Det får vara tills jag kommer tillbaka.

Jag ägnade kvällen igår åt att förbereda resan - städa hemma, åka och växla pengar, fixa med det som behövs. Packningen kom jag inte igång med förrän jättesent och jag stupade i säng efter midnatt. Nu ska jag bara ta mig igenom förmiddagen och sedan är det semester. Förhoppningsvis kan jag sova lite på planet också.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida