onsdag 22 augusti 2007

2007-08-22

Shoppa mera!
Jag har ett litet dilemma. Jag har insett att jag inte har några bra skor att ha på lördag. De två alternativ som finns är båda fina, men de kommer att ställa till med problem för min onda häl. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Massor av plåster måste jag ha, men det kommer inte att bli roligt.

Alltså gick jag på skojakt igår - ett desperat försök att hitta något som passar. Några finskor blev det inte men däremot ett par guldballerinas. De var så billiga och de blir bra att ha till nästa sommar. Jag har insett att jag måste skänka bort de båda paren från Borneo för jag får alldeles för ont av dem och då behöver jag fylla på med något annat i ställe.

Otroligt nog hittade jag en bikini också! Jag som har provat och provat och misströstat och nästan gett upp. Men jag hittade en som faktiskt passade och lyckan var total. Den blir bra att ha i Turkiet. Hemma började jag förbereda mig lite inför intervjun på torsdag men insåg att jag var alltför trött i huvudet. Jag får ta det i kväll i stället.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida