torsdag 16 augusti 2007

2007-08-16

Fyra år sedan...
Idag är det fyra år sedan jag och R gifte oss. Det känns som ett annat liv nästan. Det är så mycket som har hänt sedan dess. Vem hade kunnat ana då att jag skulle vara här idag? Då jobbade jag på Telia och letade hus med R. Vi planerade för en framtid tillsammans. Så blev det inte, men jag ångrar ingenting. Jag är ändå glad över den utveckling som har skett. Jag hoppas bara att det ska gå bra även framöver. Att mitt liv ska bli så som jag drömmer om det.

Jag saknar UP nu. Det dröjer tills vi ses igen och än värre är väl att vi knappt har någon kontakt när han är borta så här. Han har fullt upp med allt han ska göra och han kommer knappt ha tid att ens tänka på mig. Men det är bara två veckor kvar tills vi åker till Turkiet. Jag har suttit och läst gamla mail som vi har skickat till varandra och läste ett där UP skrev redan i februari, att han gärna ville betala en del av resan till Turkiet åt mig bara för att han så gärna ville ha mig med dit. Det värmer att läsa det även idag. Tänk så mycket vi har upplevt tillsammans redan nu, och tänk så mycket vi har kvar. Det är ett äventyr.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida