torsdag 13 september 2007

2007-08-13

Back to reality
Igår började jag jobba igen. Allt är som vanligt. Jag blir stressad av bara tanken på det. Måste verkligen börja söka jobb igen. Måste göra någonting för att förändra livet. På kvällen var det kräftskiva. Någon riktig fart blev det inte och jag var alldeles för trött efter resan för att orka festa ordentligt. Jag drack ett glas vin bara och åkte hem tidigt.

Tyvärr håller jag på att bli förkyld - jag känner i halsen att det är något. Bara jag inte blir sjuk! Jag vill inte och jag har inte tid med det. Jag vill ju börja träna och göra allt annat som finns att göra. Träffa folk. Vara ute och röra på mig. Jag måste kurera mig ordentligt. Skönt att det snart är helg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida