tisdag 25 september 2007

2007-09-25

10 månader!
Idag fyller jag och UP 10 månader! Snart ett år har vi känt varandra och i snart ett år har han varit min bästa vän. Det här året, att jag äntligen mötte honom, har verkligen förändrat mitt liv. Vem hade kunnat ana det? Jag som bestämde mig i absolut sista minuten för att följa med på den där Birkakryssningen - och då var det mest för att US skulle med - och där fanns UP. Där var han. Vi mötte varandra till sist. Vem hade kunnat ana det?

Jag minns något som US sa till AnS redan innan jag och UP blev ett par. Han sa att UP och jag nog kunde vara en match made in heaven. Att det borde han ha kunnat ana redan tidigare. US, som är klumpig och taktlös och gör som han vill i alla lägen, han såg det som inte ens jag och UP såg i början. Han förstod mer än vi själva gjorde. Han är inte så dum ändå.

Och jag är lycklig...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida