måndag 8 januari 2007

2007-01-08

Nu får jag skärpa mig!!!
Jag blir galen på mig själv snart! Jag och UP har haft en toppenhelg. Vi har massor att prata om hela tiden, vi skrattar mycket, allt fungerar jättebra. Våra familjer och våra vänner känner till att vi är tillsammans och det fungerar ju verkligen, det går bra för oss. Vi har varit tillsammans i mindre än två månader och sitter redan nu för fullt och planerar vår första semesterresa tillsammans, tre veckor i Brasilien nu i vinter. Jag måste skärpa mig. Jag får inte förstöra det här genom destruktiva, idiotiska tankar. Jag får inte förutsätta att det ska gå dåligt, för det kan bli en självuppfyllande profetia. Jag måste utgå från att det kommer att bli bra i stället. Jag måste utgå från att det kommer att bli vi två i många år framöver. Inga ex, inga spöken, bara vi. Det kommer att gå bra. Det kommer att fungera. Det handlar bara om att bestämma sig, och att kämpa för det goda, för det finns ju där.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida