torsdag 28 december 2006

2006-12-28

Lycka
Vad som än händer så ska jag inte glömma att jag är lyckligt lottad. Jag har någon i mitt liv som är oändligt mycket bättre än genomsnittet och jag ska inte släppa taget om honom. Jag ska inte låta min egen osäkerhet förstöra det här utan jag ska göra mitt bästa för att njuta så mycket jag kan så länge det finns kvar. Ibland tar det tid att bli riktigt klarsynt men jag tror att jag har blivit det till slut. Jag behöver bara jämföra det jag har nu med det jag har haft tidigare för att förstå att det här är unikt. Kanske måste man gå igenom många dåliga saker för att till fullo uppskatta det fina när det väl händer. Jag vet bara att jag är väldigt, väldigt glad över det jag har nu. Det är något jag aldrig ska glömma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida