torsdag 28 december 2006

2006-12-28

Bröllop!
Igår var jag hos mamma och pappa för att byta julklappar med C och Ø. Jag fick årets bästa present när C berättade att de ska gifta sig i augusti nästa år. Vad glad jag blir! Jag räknar helt kallt med att få vara tärna och med andra ord få ett nytt tillfälle att använda min balklänning som jag köpte i höstas. Jag ser verkligen fram emot det! Kanske är det annorlunda för mig som har varit gift själv, jag vet inte, men jag tror ändå att jag kommer att kunna hjälpa till en del med planering och bokningar och ha koll på vad som är bra att tänka på. Det ska bli riktigt roligt att gå runt i affärerna med C och titta på klänningar och allt annat. Jag tror att det kommer att gå bra för dem!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida