onsdag 27 december 2006

2006-12-27

Huvudvärk
Migränen är mitt livs förbannelse. Den kommer och går i perioder men generellt har jag migrän ofta, ofta, och den förstör väldigt mycket av mitt liv. Just nu har jag en sådan huvudvärk som bara inte går över, som gör mig yr och nästan svimfärdig. Benen bär mig inte och jag har svårt att hålla ögonen öppna. Det är omöjligt att fokusera på jobbet när jag har så här ont och ändå kan jag inte förmå mig själv att åka hem, eftersom jag ska åka till mina föräldrar i kväll och träffa C. UP kanske kommer till mig i kväll men om jag inte mår bättre snart får jag nog be honom stanna hemma så att jag får sova. Jag är så trött på det här. Jag har tagit alla tabletter jag har kunnat och ändå hjälper det inte. Om det bara kunde försvinna. Om det bara kunde gå över till slut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida