onsdag 27 december 2006

2006-12-27

På riktigt
Jag är officiell nu. UP sa på juldagskvällen att han har berättat om mig för sin mamma. Det känns stort på något sätt. Jag tvingar mig själv att tänka att om han är så pass seriös att han ändå berättar för sin familj att jag finns i hans liv, då måste han ju vilja vara med mig på riktigt. Då måste han ändå mena allvar med att det är mig han ska vara med och ingen annan. Att hans ex har varit i hans liv men att hon är borta nu, eller så borta hon kan bli. Jag hoppas på det i alla fall. Och jag försöker lära mig att njuta av det vi har i stället för att oroa mig för de negativa sidorna. Trots allt känns det ju bra. Trots allt fungerar det bättre med UP än det kanske någonsin har gjort med någon annan. Han har börjat kalla mig för sin flickvän nu. Det är stort!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida