onsdag 13 december 2006

2006-12-13

Jag glömmer allt jag har lärt mig
Nu gör jag precis alla fel som finns i en relation. Jag har läst otaliga nyhetsbrev av Christian Carter och tagit till mig väldigt mycket av det som står i dem. Och nu gör jag ändå precis alla fel som finns. Jag får panik. Jag förstorar alla negativa saker till jätteproblem. Jag förlorar all kontroll över mig själv och mina känslor. Jag blir precis en sådan kvinna som männen enligt experterna skyr som pesten. Jag skapar ännu fler negativa känslor omkring mig själv och naturligtvis kommer det att märkas och färga även mitt förhållande. Jag vet precis vad jag håller på med här, och ändå gör jag det, en gång till. Det är så sant det som jag har tänkt på förut - den enda som kan förstöra den här relationen är jag själv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida